Reading Time: < 1 minute

למה פרסומות לבגדי ים הן לא בים?

Reading Time: < 1 minute

בשנים האחרונות שמתי לב שברוב הפרסומות לבגדי הים , הדוגמניות נמצאות בכל מקום חוץ מהים עצמו: במדבר, בשלג, בשטיפת מכוניות ואפילו במגרש הטניס! (בפרסומת של קסטרו)

bikini-exported-01
חשבתי לעצמי מה הסיבה, ואחרי ביקור קצר בקניון (יש יום sale מיוחד בקניון רחובות) הבנתי : רוב בגדי הים לנשים שמיוצרים היום כלל אינם מיועדים לים, אלא, מקסימום לשיזוף בספא.
אין סיכוי שאוסף החוטים, האמנם מעוצב היטב הזה, יחזיק מעמד בגלים:

bikini5
פרסומת *אמיתית* לבגדי ים כאלה, כלומר בתוך הים, תחשוף את האמת המביכה –

bikini-exported-02
הגיע הזמן לפרסומות קצת יותר ריאליסטיות ובגדי ים קצת יותר ריאליסטיים. אנחנו לא משחקות טניס או מנקות מכוניות בבגד ים (חומרי ניקוי מזיקים ועלולים להשאיר כוויות על העור, אני מציעה לכולן לשים כפפות מיוחדות ולבוש מלא בעודן מנקות את רכבן ולא לבצע זאת במכנסונים ו/או ביקיני) אלא שוחות בו.
אני בעד מבחן פשוט עם שם אינדיאני "מבחן גל גדול מאוד על ביקיני" :
bikini-exported-04
ובבקשה בלי בגדי ים עם קשירות מסובכות וחורים . זה יפה אבל לא מחזיק מעמד ומשאיר פסי שיזוף ממש מוזרים.

בשבוע הבא: למה בפרסומות שלא קשורות לנשים מופיעות נשים לא-לבושות ודווקא בפרסומות של מחזור, מופיע ג'לי כחול רוטט? ומי המרוויח הגדול מהן?
bikini-exported-05

רוצות לקרוא עוד כתבות כאלה? תמכו בנו באופן קבוע או חד פעמי על מנת שנוכל להמשיך ולעשות תקשורת פמיניסטית

כתיבת תגובה

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עוד באותו נושא:

הילארי קלינטון: זה מוקדם מדי, וזמנך עבר, ביקורת סדרה

Reading Time: 4 minutes הסדרה התיעודית על הילארי קלינטון חושפת את החוב שלנו לפמיניסטיות מהגל השני, אבל גם מציגה פמיניסטית שמנסה לעבוד מתוך המערכת, נשחקת ומנוצחת. סדרה שמדגישה שהגל הרביעי של הפמיניזם צריך ליצור שיטה חדשה

אלימות במשפחה מתחילה מהמונח עצמו

Reading Time: 3 minutes אני כועסת, ואני רוצה לפרק את הצורה למושג הבזוי שנקרא "אלימות במשפחה". כלומר, באופן מילולי: לפרק אותו לגורמים ולחשוף את האלימות והרוע החבויים בו.

צבא שיורה להן ברגליים: נשים לוחמות או מס שפתיים?

Reading Time: 3 minutes למרות שהתגייסו תחת הכותרת "נשים בתפקידי לוחמה", בפועל חיילות לא משולבות בתפקידי "לוחמות חוד": התנאי המקדים להתקדמות בצבא, בתעשיית הביטחון ובמל"ל. הצבא משמר תקרת זכוכית לנשים, וקו ישיר עובר משם אל כישלונות צוות היציאה מהקורונה