מי אני?

ננה חן בת 49 נשואה לרוברט + 3 בנים מקסימים

חברת מועצת העיר אור יהודה משנת 2003

סמנכ"ל קבוצת רפאלי (ייזום, השקעות ומסחר בינלאומי)

יו"ר "אחת אחת" מנהלת נשים בקעת אונו

 מה עשיתי עד כה?

בקדנציה הקודמת כיהנתי כממונה על קידום מעמד האישה ובמסגרתו הקמתי פורום נשים עירוני שפעל בהתנדבות מלאה לטובת נשות אור יהודה.

לפני שנתיים ייסדתי יחד עם חברות נוספות מבקעת אונו, מנהלת נשים אזורית ואני אף עומדת בראשה.

המנהלת מקדמת נשים בתחומי החברה, העסקים והפוליטיקה ותורמת להעצמה אישית – הכל בראייה אזורית של בקעת אונו.

 אני מאמינה

"אני מתמודדת לראשות העיר לא מתוקף היותי אשה אלא מתוקף היותי אדם ראוי, בעל יכולות מוכחות שיש לה רצון עז להשפיע על איכות החיים של תושבי אור יהודה. אור יהודה צריכה מנהיגה עם חזון המסוגלת להוביל אותה בצורה מקצועית ומושכלת לעיר איכותית ומבוקשת.

ידוע לכולנו כי באור -יהודה יש בעיות שחייבים להתייחס אליהם ואסור לטאטא אותם אל מתחת לשטיח.

נתמכי הרווחה לא יעלמו, הבעיות בחינוך העל יסודי לא ייפתרו ללא תכנית אב סדורה, צעירי אור יהודה לא יישארו בעיר אם לא נמצא להם פתרונות דיור חדשים וזולים.  זו הסיבה שאני מוכנה לעזוב את עיסוקיי ולנהל את העיר,  הבעיות ברות פתרון.

אור יהודה צריכה תכנית אב כוללת, לחינוך, להתחדשות עירונית, לדיור לזוגות צעירים, לרווחה ועוד ואם לא נעשה זאת בקדנציה זו, נעמוד בפני שוקת שבורה ויהיה קשה מאוד לשקם אותה, מכיוון שאוכלוסיה טובה עוזבת את העיר, צעירי העיר אינם נשארים כאן והעיר מתחילה "להזדקן".

ברשימה שלי למועצת העיר ישנם 15 חברים, כולם תושבים איכותיים בעלי מוטיבציה גדולה להשפיע על איכות חיינו, מתוכם 6 נשים מדהימות, צעירות ומבוגרות המוכנות להוביל ולהשפיע. במקומות הריאליים יש יותר מ- 50% נשים, (1,4,5,6).

המתמודדות הצעירות, מור חליו  (22) יוצאת מועצת התלמידים העירונית  וענבל מטמון (26) יוצאת "אחריי"  ופעילה חברתית, הן דוגמא למנהיגות נשית צעירה חדשה שאני מקדמת באור יהודה בפרט ובבקעת אונו בכלל. רק בדרך זו נוכל להשפיע על תמהיל נכון של חברי מועצת העיר.

אני מאמינה כי שוויון בין המינים תורם רבות לחברה בריאה ומתוקנת, מפרה כל ארגון ומשפר באופן משמעותי את תרבות הדיון ואת דרך קבלת ההחלטות.

מעל עשור שאני עוסקת בקידום מעמדן של נשים, בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה, מיותר לציין מה אוכל לעשות כראשת העיר של אור יהודה למען נשות העיר, נשות אור יהודה יודעות שאהיה שם גם בשבילן ואקדם אותן בכל דרך.

מובן שהתקציב העירוני חייב להיות גם בראייה מגדרית, ההתייחסות לנשים עובדות, נשים חד הוריות, ספורט נשים וכו' הינה חלק בלתי נפרד מהראיה הכוללת של התקציב העירוני. עובדי ועובדות העירייה יקבלו שכר על סמך יכולות, ניסיון והשכלה וללא קשר מגדרי!

ננה חן

nanachen7@gmail.com

054-6883733

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.