מפרסמת בסטטוס בפייסבוק מתאריך 2 באוקטובר 2013:

"Atara Zachor Dayan עטרה צודקת! היינו כולנו עיוורות להבין שאנחנו למעשה לוקחות חלק ביצירה של איש דגול ועלינו להודות לו על כך. סליחתנו נתונה לכל אלה ש"הרסנו" להם את ערב השירה בירושלים. והנה פואמה חדשה מתוך אסופה חדשה: "תמשיכי, אני רוצה לראות אותך מוצצת, אני איישר עליך את העור של הביצים, תעמדי בפרופיל שנראה את השדיים, תסגור כבר את הדלת אני רוצה לזיין אותה". אין דבר כזה תרבות אונס. לשמאלנים יש רק תרבות. אונס זה של ימנים. ולכן טוב שימשיך האיש לפרסם ולכתוב ולערוך ויזכה לגיבוי ותמיכה כי הוא שמאלני ותרבותי."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

ב24/3 ציינו בארגנטינה 48 שנים להפיכה הצבאית ומאות אלפי אנשים יצאו לרחובות בדרישה לצדק עבור הקורבנות שהועלמו ונרצחו. מה ניתן ללמוד ממשתחררי השבי בארגנטינה על השבי של החטופים בעזה? כיצד ניתן ליישם צדק מעברי על נפגעות אלימות מינית, כפי שיישמו בארגנטינה.
ניתוח הספר "האירוע", שמספר את סיפורה של הכותבת שיברה הפלה לא חוקית בשנות ה60 בצרפת. הגוף הנשי הוא גוף ללא מוצא שכן כל ניסיון להפסיק את ההריון נתקל במערכות פטריארכליות חברתיות ומדינתיות. האירוע פורם את המערכות האלה וחושף צעד צעד כיצד נשים מנסות להציל את חייהן והסכנות הטמונות בכך.

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.