בשנים האחרונות שמתי לב שברוב הפרסומות לבגדי הים , הדוגמניות נמצאות בכל מקום חוץ מהים עצמו: במדבר, בשלג, בשטיפת מכוניות ואפילו במגרש הטניס! (בפרסומת של קסטרו)

bikini-exported-01
חשבתי לעצמי מה הסיבה, ואחרי ביקור קצר בקניון (יש יום sale מיוחד בקניון רחובות) הבנתי : רוב בגדי הים לנשים שמיוצרים היום כלל אינם מיועדים לים, אלא, מקסימום לשיזוף בספא.
אין סיכוי שאוסף החוטים, האמנם מעוצב היטב הזה, יחזיק מעמד בגלים:

bikini5
פרסומת *אמיתית* לבגדי ים כאלה, כלומר בתוך הים, תחשוף את האמת המביכה –

bikini-exported-02
הגיע הזמן לפרסומות קצת יותר ריאליסטיות ובגדי ים קצת יותר ריאליסטיים. אנחנו לא משחקות טניס או מנקות מכוניות בבגד ים (חומרי ניקוי מזיקים ועלולים להשאיר כוויות על העור, אני מציעה לכולן לשים כפפות מיוחדות ולבוש מלא בעודן מנקות את רכבן ולא לבצע זאת במכנסונים ו/או ביקיני) אלא שוחות בו.
אני בעד מבחן פשוט עם שם אינדיאני "מבחן גל גדול מאוד על ביקיני" :
bikini-exported-04
ובבקשה בלי בגדי ים עם קשירות מסובכות וחורים . זה יפה אבל לא מחזיק מעמד ומשאיר פסי שיזוף ממש מוזרים.

בשבוע הבא: למה בפרסומות שלא קשורות לנשים מופיעות נשים לא-לבושות ודווקא בפרסומות של מחזור, מופיע ג'לי כחול רוטט? ומי המרוויח הגדול מהן?
bikini-exported-05

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

כבר בעונה הראשונה היה ברור ש"האחיות המוצלחות שלי" היא סדרה אחרת, שהציתה את תור הזהב ביצירה הנשית הקומית בטלויזיה הישראלית. כעת היא הגיעה לעונתה האחרונה. דלית נלקן מספרת על הדמויות הנשיות שמייצגת כל אחת מהאחיות ועל החשש שבעוד שנתיים מהיום, תור הזהב הנוכחי יגווע, גברים יכתבו מלחמה והמהפך הפמיניסטי יחזור אחורה.

שלחו לי פעם בשבוע את הכתבות החדשות למייל

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.