מי אני?

במשך 10 שנים סיקרתי כעיתונאית את כל הנעשה בספר סבא. הגעתי לכל ישיבות מועצת העיר ובכל העשור לא פספסתי אף ישיבת מועצרת עיר. מכירה על בורייה את עבודת המועצה כולל חוקי העירייה וועדותיה, יזמתי בעצמי שאילתות, והצעות רבות מאוד לסדר במהלך השנים שהגיעו לדיון במועצת העיר. במשך שנים חשפתי מחדלים שהגיעו לדיון בשולחן מועצת העיר כמו גם למבקר העירייה ולמבקר המדינה.הציבור ברובו יודע שהייתי מעורבת הרבה יותר מרוב חברי המועצה בנעשה בכפר סבא, לכן מרגע הכרזתי על מועמדותי לראשות העיר קיבלתי מאות תגובות אוהדות ותומכות ופעילים שהתגייסו מיד לסייע לי.

ב "נשמה לכפר סבא" יש תשע נשים, והיא הרשימה עם מספר הנשים הגדול ביותר בכפר סבא.

מה עשיתי עד כה?

באופן אישי התערבתי וסייעתי למאות נשים במהלך עבודתי כעיתונאית. נשים שחיפשו עבודה, נשים שטורטרו מול ממסדי הבירוקרטיה בשעתן הקשה אם בתקופת גירושים או שלאחריה. נשים שעמדו מול עובדות סוציאליות שהתעמרו בהן, משפחות חד הוריות ומשפחות נזקקות שכן זה נושא כאוב אצלי ואני מודעת לקלות הבלתי נסבלת בה מטרטרים אישה המגדלת לבד ילדיה בבירוקרטיה המקשה עליה הרבה יותר את מצבה הקשה בלאו הכי. אעשה כל אשר לאל ידי לתקן עיוותים אלה בחברה.

אני מאמינה

קיימת עלייה של 19% בנשים המטופלות במשרדי הרווחה בארץ. ממצאים בולטים במחקרים מוכיחים כי על פני עשור לא ניתן לזהות מגמה ברורה של צמצום פערים בין גברים ונשים. ממצא בולט מציג כי שיעור השתתפות הנשים בכוח העבודה נמוך תמידית משיעור השתתפותם של גברים.

בכוונתי כראשת עיריית כפר סבא לפעול לצמצום הפערים ברשות המקומית ובכל מוסד או גוף בתחום המונציפלי בו אוכל להשפיע.

הנשים הן כח עצום וחזק שיש לגייסן לכל תחומי העבודה והקהילה.

אני סבורה כי על כל ראשי הערים בארץ להוביל אג'נדה לצמצום הפערים בין גברים ונשים ברמה המקומית מה שישליך על הנתונים הארציים בסופו של דבר כאשר המודעות לנושא חשוב זה תעלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.