מאת: יאלי השש

https://www.facebook.com/politicallycorret/posts/3088364944557867

 

שמעתי שרומן אברמוביץ', אייל עופר, שרי אריסון ונציג בכיר ממשפחת ורטהיימר הודיעו שכל אחד מהם שם מליארד ש"ח לסיוע לעסקים קטנים ומפוטרים, כי הם רוצים להחזיר קצת מכל השפע שנשפך עליהם מלמעלה ולא יצא לו לחלחל עדיין.

הסיידופים, העזריאלים ותשובה הגיבו שהם ישימו מליארד וחצי כי להם זה עוד יותר חשוב, כל החלחול הזה בדיעבד. המדינה מצידה הודיעה כי תסכים לקבל את הכסף הזה בתנאי שהמעסיקים הללו יחתמו על אמנה להעסקה בטוחה בעידן שלאחר הקורונה והוסיפה שממילא הוקצו מליארדים רבים לששת העשירונים התחתונים ועוד מאות מליונים לשלושת הבאים, אבל במצב כזה היא לא תחפש עכשיו מי קיבל כפל מענק ותפרגן לכולם את השפע כי אין מה לעשות הוא מחלחל מלמעלה וצריך לתת לו לחלחל, במיוחד אחרי שהייתה כזאת בעיה בצנרת בעשורים האחרונים וזה רק שאב מלמטה ועכשיו כשזה סוף סוף יוצא גם בכיוון השני זה רק בבחינת תיקון עוול.

בתשובה לדאגות שהובעו מכיוון המשותפת אמרה נציגת המדינה שברור, לא רק ש-20% יחלחל בערוצים ישירים לחברה הערבית, אלא שאף ייפתחו ערוצים ייעודיים לתיקון כשלי עבר שבאמת רק היו תקלות זמניות ולא משהו מהותי, ותיכף נרגיש בשיפור, תשובות דומות ניתנו לנציגות הדיור הציבורי, לארגוני נשים, לאגודת יוצאי אתיופיה ועוד. כל השיחות הללו הוקלטו לצורכי שיפור שירות, והמשובים שהתקבלו בעקבות השיחות באמת היו משהו. נמשיך לעקוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

מירים קורונל פרר
החלטה 1325 של האו"ם הכירה בהשלכות ההרסניות במיוחד של סכסוכים חמושים על נשים וילדות ועל ההכרח בשילוב שוויוני של נשים בתהליכי קבלת החלטות ובשיחות שלום ופירוק מנשק. עשרים שנה אחרי, בעיצומו של משבר עולמי, יצאנו לבחון מה ממסקנות ההחלטה יושמו, ומה מצבה של ישראל ביחס לעולם (ספוילר: לא טוב)

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.