נסכים כולנו, כסף מניע את העולם. ובמשך שנים הוא תואר כעולם לגברים בלבד. אך האם העיתונות הכלכלית בישראל מוכיחה לנו אחרת? האם שינויי השנים האחרונות בתחום יכולים להעיד על מהפכה כוללת בתקשורת? ואיזו תקשורת מתקבלת כשהפמניזם הופך לפרקטיקה?
שלושים שנים שמרה לעצמה נורית כהנא, עיתונאית ומנהלת עמוד הפייסבוק "ארכיון עיתונות ומידע פמיניסטי", את העוולות המגדריים בהם נתקלה בעת עבודתה כעיתונאית. אך פרויקט "נשים בתקשורת" הביא אותם לנקודת רתיחה והיא החליטה לספר
שוויון לנשים בעיתונות עדיין אין, אך עיתונות הנשים חיה ובועטת. אמנם עוד מימיה הראשונים הוגלתה למדף נפרד ו"נחות", אך בהתמדה רבה, הוכיחה עיתונות הנשים כי מהפכות פמיניסטיות יכולות ומתרחשות בין הטרנדים החמים לעצות סידור הבית.
אותך