כשעוד גרתי בבית הוריי בגבעתיים, הייתי מוצאת את עצמי מזפזפת מפעם לפעם בחיפוש אחר תכנית מטופשת לצפות בה עם סיום היום ומצאתי את עצמי בוהה לא פעם ב"שפנפנות של יו".
אם לא יצא לכן לצפות בקסם הטלוויזיוני הנ"ל, אז אעדכן שהיה מדובר בסדרה שבה כיכבו שלוש "חברותיו" של יו הפנר, הלא הוא מייסד מגזין פלייבוי ואיש מבחיל במיוחד.
הסדרה הציגה את חיי הזוהר של הולי מדיסון, קנדרה וילקינסון וברידג'ט מרקט שכיהנו כחברותיו של הפנר וכשפנפנות פלייבוי.
הסדרה הסתיימה עם עזיבתן של מרקט ווילקינסון, הולי מדיסון נשארה כחברתו היחידה של הפנר, מה שהוצג כמשאת ליבה לאורך כל הסדרה. אך זמן קצר אחרי סיום הצילומים עזבה מדיסון את אחוזת פלייבוי, והיום היא מפרסמת ספר על חוויותיה האמיתיות באחוזה ומצהירה על עצמה כפמיניסטית.

מדיסון מספרת שעברה ללוס אנג'לס בכדי להיות שחקנית ומצאה את עצמה במסיבות הבריכה שנערכו מדי יום ראשון באחוזה של הפנר. אחרי שנה שבה השתתפה במסיבות ופגשה את הפנר מדי פעם, שותפיה לדירה של מדיסון עברו והיא נאלצה לחפש מקום מגורים חדש. היא הבינה מחברות שפגשה במסיבות באחוזת פלייבוי שהמגורים באחוזה הם גם בחינם וגם לא דורשים כמעט כלום, גם לא סקס.
וכך מצאה את עצמה מתגוררת באחוזת פלייבוי. אבל התברר לה שהמגורים באחוזה לא היו בחינם כלל.
בלילה הראשון שבו יצאה עם הפנר ויתר "חברותיו" היא הבינה שסקס הוא אחת מהדרישות בכדי להתגורר באחוזה.
בימי רביעי ושישי, היו הפנר וחברותיו יוצאים למועדונים, במהלך היציאה היה הף דואג לשכר את כל חברותיו ולהביא להן כדורי הרגעה, כשכולם חזרו לאחוזה נאמר למדיסון שעכשיו עליה להתלוות לכולם לחדר השינה ושם הנשים התגפפו להנאתו של הפנר שאונן ברקע. מדיסון מספרת שאף אחת מהנשים לא הייתה מעוניינת בסקס עם הף או באורגיות שקדמו לו.
הן ידעו שהיה מדובר בסוג של "מטלה" שנלוותה למגורים בבית אך אף אחת לא דיברה על זה בגלוי.

הסקס לא היה החוויה הקשה ביותר עבור מדיסון, לפחות לא מתיאוריה בספר. היא מספרת על חיים שכולם נתונים לשליטתו של הף, הבנות שהתגוררו באחוזה היו חייבות להיותב בית בתשע בימים שבהן, הן לא יצאו עם הפנר. רובן איבדו קשר עם העולם שמחוץ לאחוזה, הפנר לא נתן לחברותיו להיות מוצגות אפילו כשפנפנות פלייבוי במגזין שלו מחשש שהן ישיגו כסף ויעזבו אותו.
מדיסון מתארת את הדרך בה הוא ביקר את הופעתה באופן תמידי, הבהיר לה שהיא חייבת לשמור על שיערה ארוך ולהתאפר בצורה מסויימת. הוא לא הסכים שתלך לפסיכולוג. מדיסון מתארת מערכת יחסים שבה הפנר שלט כמעט בכל פן של חייה והיא במהרה שקעה לדכאון עמוק.

בסופו של דבר, סדרת הטלוויזיה בערוץ E היא שעזרה לה לצאת מהמקום הרע שבו הייתה. היא זכתה לפרסום, הפנר נאלץ לתת לה וליתר ה"חברות" להופיע במגזינים שלו ולהרוויח כסף וכאשר התוכנית נגמרה היא יכלה לעזוב את הפנר ולצאת לעצמאות.

בתגובה לספר שלה, שנכנס כבר לרשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, אמר הדובר של הפנר ש"לאורך חיי, זכיתי לנהל מערכות יחסים רבות עם נשים מקסימות. רבות מהן עברו הלאה וחיות חיים מאושרים, בריאים ופרודוקטיביים ואני מאושר לומר שנשארנו ידידים עד היום. לצערי, יש את אלו שבחרו לכתוב מחדש את ההיסטוריה תוך כדי מאמץ להישאר באור הזרקורים. אי אפשר לזכות עם כולן."

בתגובה לכך, אמרה מדיסון לבאזפיד שהדבר האהוב עליי בתגובתו של הפנר זה איך שהוא מצא שוב עילה להזכיר לכולם עם כמה נשים רבות הוא יצא.

היום היא מגדירה את עצמה כ"פמיניסטית שנולדה מחדש", היא אמרה לבאזפיד, "אני לא יכולה לקרוא לעצמי פמיניסטית ככה סתם כי אנשים יתקפו אותו ויאמרו "איך את יכולה להיות פמיניסטית, גרת עם יו הפנר! אבל אני מרגישה כאילו ישנה תקופה בחייה של כל אישה שבה את חייבת להפוך לפמיניסטית."

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.