רוני אלוני סדובניק,עו"ד.

בישראל כל דקה מנוצל ילד מינית, נשמע הזוי? מפחיד? אבל תעשי חשבון פשוט, 7000 דיווחים חדשים בשנה , לחלק ל-365 יום 19 ביום, 1 כל שעה. וזה רק קצה הקרחון של אלו שבכלל מדווחים שנפגעו בעודם ילדים. מרבית הפגיעות נשמרות במרתפי העינויים שבלב פנימה. איש לא יראה ואיש לא ידע עד בממוצע גיל 34-28  (הגיל הממוצע בו מתחילים לדווח נפגעי ניצול מיני בילדות).

זה אומר שמסתובבים אלפי פדופילים בישראל. אם קוראים את הפסיקות מבתי המשפט ואת נימוקי הפרקליטות והמשטרה מדוע הם מתקשים להסתמך על עדות של ילדים קטנים בגיל רך-כדי להרשיע פדופיל-אז מבינים שזו למעשה הדרך המצוינת עבור ציבור הפדופילים להמשיך לבצע את הפשע החמור ביותר נגד האנושות-ניצול מיני של פעוטות-אפשר ממש לכתוב מדריך לפדופיל המתחיל: חפש לך מקצוע מה יכול ללמוד פדופיל מתחיל מהפסיקות של בתי המשפט וממיעוט כתבי האישום המוגשים כיום כלפי פוגעי מין בזאטוטים?

 

ראשית בחר לך מקצוע שיש בו קירבה לקטנטנים, מדריך שחייה או תעודת מציל זה הכי קלאסה, מתחת למים איש לא יראה מה אתה עושה לילדים. נגעת להם בבגד ים? יש הסבר הגיוני לא? אתה הרי מורה לשחייה. אפשר גם מדריך קרב מגע, או מורה ספורט או כל מקצוע הנותן לגיטימציה למגע פיזי בגוף של ילד.

 

מקצוע טוב נוסף להגשמת חוויתיך המיניות בלתי שתיתפס בישראל, זה להיות יועץ חינוכי או פסיכולוג כל מה שמצדיק שהות לבד בחלל סגור אינטימי זמן מוקצב עם ילד קטן שגם ככה יש לו שק של בעיות רגשיות אז מי יאמין לא?.

מומלץ גם להיות גנן בגן ילדים (או המנקה, השומר, החבר של הבן של בעלת הגן..). המקום הטוב ביותר בישראל לנצל מינית קטנטנים, זה להיות האחראי עליהם, או מקורב לאחראי עליהם.

במיוחד אם הקטנטנים מוכרים כנכים, יתומים, מבודדים ומוחלשים חברתית, אתה היחיד שמתנהג אליהם יפה, מחבק, מביא שי קטן, מראה חום ואהבה וכך הילדים מעדיפים את הביטחון הסוטה שאתה נותן להם, הסכמה לכאב המוכר של הפגיעה כי מה יותר עדיף לזאטוט? להיות בודד וללא תשומת לב או להיות מחובק ועירום בזרועות מי שמלטף אותו?

הכי כדאי, זה לעבוד בפנימיות, במוסדות אומנה, להירשם כהורה באומנה לילד עזוב, או לעבוד בכל תפקיד בתוך מוסד פסיכיאטרי שיש בו מחלקות ילדים ומתבגרים. לפי ריבוי התלונות וניתוח נסיבות המקרים שעברו אצלי למשרד בשנים האחרונות, אפשר לראות את הדפוס הזה חוזר.

ויש כמובן המלצות נוספות לפדופיל המתחיל -פתח לך למשל חנות לצעצועי מחשבים "גדג'אטים" ,ושב בה כטורף הממתין בסבלנות לטרפו שיקרב לרשת. ילדים ממשפחות עניות, משפחות עם הרבה ילדים, שאין להם יכולת לרכוש משחקי מחשב נחשקים אלו, הם הטרף הקל ביותר, תתחיל במתנה קטנה, תבטיח לשכפל להם המוני משחקים חינם, תפתה אותם לבא אליך הבייתה והם בתמימותם, מסונוורים ממושא נפשם החומרי שאתה מנפנף להם מול העייניים-יעשו עבורך ויתנו לך לעשות להם הכל כל סטייה מינית שתחפוץ בה. מרבצי ילדים ללא השגחת הורים אלו ממש "חנות ממתקים" לפדופיל המצוי, למשל גן שעשועים בעיר חרדית, חצר בית הכנסת , ישיבות בהן חדרי לינה, מקלטים עזובים בלב שכונות ברוכות זאטוטים. השנה הגיעו לידי כבר כמה תיקים בהם במשפחתונים פרטים שאין עליהם שום פיקוח ממשלתי, הבן של הגננת, החבר שלה שבא לגן לעזור , הסתברו כטורפי ילדים, ועוד למדתי מהשטח כי גילם של הזאטוטים הולך ויורד. כך למשל הגיע אלי סיפור של רופאת ילדים בירושלים אשר טיפלה בתינוקת בת שנה וחודשיים שהגיעה אליה עם קרע בנרתיק.

הכי טוב, זה להיות פדופיל יהודי אזרח מדינה זרה, ככה גם אם יש נגדך צווי מעצר ואישומים בפדופיליה במדינת האם שלך, אתה תמיד יכול להכנס חופשי לישראל כתייר, והישאר בתואנת בקשה לחוק השבות-איש לא ידווח על היותך מבוקש במדינת האם על פדופיליה-כי זה לא "טרור" זה לא "אלקיעדה", זה סתם ניצול מיני של זאטוטים.המוסד, השב"כ או משטרת הגבולות לא ינצו מתנומתם עבור זוטי דברים כאלה, תנו להם מחבל, מפגע שחדר לריבונות ישראל, זה כבר יקבל טיפול מהיר.אבל פדופיל אמרקני, אוסטרי, גרמני? שמסתתר בישראל? את מי זה מעניין?. ויש אצלי תיק כזה בדיוק. אמיתי מהשטח.

 

עוד תיק שיש אצלי כרגע, אח ואחות בני שלוש וחמש שלאחר הגירושין החלו להיות מנוצלים מינית בידי החבר החדש של האימא שעבר לגור אצלה. הנה עוד עצה טובה לפדופילים, תתחילו מהמשפחה שלכם, גילוי עריות זו תוכנית אימונים נהדרת ,הכל נשאר במשפחה, איש לא מדבר, הזאטוטים חסרי הגנה בתוך מבצרך-אתה בעל ההון והדמות הפטראכלית? אתה יכול לנצל מינית כל תינוק ופעוט בסביבתך, 90% מהסיכויים שהילד הנפגע לא יתלונן עליך עד גיל 34 ואם יתלונן תמיד תוכל להעזר בחוקי ההתיישנות כדי לחמוק מכתב אישום, אם כבר נתפסת, גם אז אל בהלה, אפשר להראות חורים וסתירות למכביר ככברה בעדותם של ילדים נפגעי תקיפה מינית, המשטרה והפרקליטות ומערכת המשפט כבר יעשו עבורך את העבודה, כי חזקתך לחפות תמיד גוברת על חזקת הזכות לבטחון מפגיעה של ילדים.

 

וגם אם יהיה כתב אישום נגדך גם אז אל תירא , קח סניגור ממולח הוא שווה כל פרוטה שיודע שהדרך לסגור לך זיכוי במשפט פלילי, עוברת דרך חקירה נגדית אגרסיבית של הילד, שתשבור אותו לעד ותגרום לו טראומה שישכח לגמרי כל מה שביקש להעיד. חוק זה חוק וצדק זה צדק ואי אפשר להגמיש את כללי החוק.

אי אפשר להאמין לילד כי הוא ילד. אז למה לא לפגוע בילדים בעצם? אין הרתעה וכל מהמר מתחיל יכול לבדוק את הסיכוי להיתפס, להיות מואשם או להיות מורשע-כמעט אפסי, הפירצה קוראת לגנב? המחדל קורא לפדופילים וטורפי הזאטוטים- בואו לרולטה הכי משתלמת בווגאס הישראלית. הממשלה והרשויות עסוקות בדברים יותר חשובים-אירן, משפחות פשע, זכויות נאשמים. למי יש זמן להתעסק בפדופילים המתרבים בקרבנו כסרטן בלשד האומה? תמיד יש את יצחק קדמן ועוד איזה ועדה למעמד הילד בכנסת, שיפרסמו עוד קול קורא, עוד תגובה כואבת על המתונים ביום הילד, עוד כנס בבאר שבע ,אבל כל עוד ועדת החוץ והביטחון או ישיבות הממשלה לא מוצאות לעסוק בבעיה הביטחונית המאיימת על בטחון המדינה מפנים, צאו לחגוג אין בעיה. הסיכוי שתורשעו בישראל שואף לאפס. וגם אם בסופו של מסלול הימורים תורשעו- ידאגו לכם לעיסקת טיעון נהדרת בפרקליטות-שישה חודשי עבודות שירות, ואתם חזרה בעניינים.הכל בסדר.

כמה התענוג יעלה לקופת הציבור? טוב, אז ככה: לפי מחקר של הרשות לשיקום האסיר, 97% מהאסירות במתקני כליאה בישראל הן נפגעות פדופיליה וגילוי עריות בילדותן, לפי מחקר שפירסמה הכנסת, מטעם ד"ר ענת גור, כ 95% מהבנים והבנות הנכנסים למעגל הזנות והסחר בבני אדם לזנות הם נפגעי פדופיליה וגילוי עריות. כ-60% מהאסירים הגברים בבתי הכלא הם נפגעי פדופיליה בילדותם , כ 90% מהמכורות לסמים נרקוטיים קשים הן נפגעות גילוי עריות ופדופיליה, ולפי נתונים של פסיכאטרים בכירים בביטוח הלאומי, לפחות 60% מהאושפזים הקבועים במוסדות פסיכאטרים בישראל (שעולים הון לקופת הציבור) הם נפגעי /ות פדופיליה וגילוי עריות.

זה הצד הנוצץ של אי מיגור התופעה .אולי נערי האוצר יקראו את זה וירימו לממשלה להנחתה?. ימות המשיח.

 

תגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה עוד מעניין אותך היום?

מיקי פורת הייתה הנערה הראשונה שהתקבלה לבית הספר לקציני ים, לאחר שכתבה מכתב למנהל בית הספר על הפליה כנגד נערות באי קבלתן לבית הספר. מגיל צעיר היא שמה לב לאי שוויון מגדרי ובזכותה נסללה הדרך לנערות בבית הספר לקציני ים. היא מתארת את החוויה להיות הראשונה ואיך הרגישה במסגרת שעד אז הייתה רק גברית
השמאל העולמי מפנה גב לשמאל הישראלי, הימין רודף ומשתיק. עם המלחמה שהחלה בטבח בדרום, חווה השמאל הישראלי רגשות קשים של ניכור וחוסר מקום. אלה הרגשות שחוויתי אני מהשמאל הישראלי. אז אנחנו חייבות לדבר

לראות את התמונה המלאה

פעם בשבוע אנחנו שולחות מייל שמחבר בין הכתבות ומציע לך דיון פמיניסטי מורכב.  

הדיון הזה חייב להתקיים ואנחנו זקוקות לעזרתך כדי להמשיך אותו

גם במלחמה, התפקיד שלנו הוא להביא את הסיפור האנושי ולתת במה לקולות של הנשים שלא תשמעו בשום מקום אחר.