פלורה – "מקום"
בקיץ שלפני ארבע שנים הייתי צופה בבלקוני טי.וי תל אביב בניסיון לחפש מוזיקאי שידהים אותי ואוכל להישאב אליו, ושם גיליתי את פלורה. בסשן לייב על אחד מגגות תל אביב ראיתי לראשונה פופ אלקטרוני, זו היתה התחלה מעולה להתחיל לחקור מוזיקה, גם מכיוון שאת מספר האמנים המעניינים באמת שהכרתי יכולתי לספור על יד אחת, ולראות בפעם […]
ביקורת אלבום-סיוון שטולצבנרג
האלבום של סיוון שטולצבנרג "איזה מזל" מרגיש כמו קיץ בקיבוץ. פסקול מושלם לכל ההצגות שהייתי רואה ביסודי ודיברו על החופש הגדול בקיבוץ כילדים. היא מציגה נבחרת מרשימה מאוד, יהוא ירון על הבס, יאיר רובין בגיטרות ושחר חזיזה על התופים. מה שכבר מקריאת המשתתפים מציב רף גבוה. האלבום לא קל מדיי לעיכול, לפחות לא בפעם הראשונה, […]




























































